de marathon… 2 dagen later

Hoeveel pijn kunnen je spieren doen? Echt niet te doen… Wandelen was de voorbije 2 dagen een echte marteling, een trap leek wel een heuse bergbeklimming… naar beneden was nog moeilijker dan naar boven gaan, om nog maar te zwijgen over een pijnloze zithouding vinden.

IMG_20170425_215927.jpg

Ondanks de pijn ben ik echt wel heel blij met deze ervaring. Tijdens de marathon hangt er zo een unieke sfeer. Je bent niet alleen aan het lijden, alle renners lijden samen en steunen elkaar volop. Ik ga deze uitdaging volgend jaar zeker opnieuw aan!
Ook ben ik al volop op zoek naar nog andere leuke loopactiviteiten.

Zo staan de volgende data alvast in mijn agenda 😊:

Zaterdag 20 mei: Rivierenhofloop
Maandag 5 juni 2017: Urban Trail Hasselt en/of
Zondag 18 juni 2017: Urban Trail Brussel
Zaterdag 9 september: Strong Viking Family run
Zaterdag 14 oktober 2017: The Crazy Day – Charleroi
Vrijdag 20 oktober 2017: Night run Antwerpen
Zondag 12 november 2017: Urban Trail Namen
Zondag 18 februari 2018: Urban Trail Brugge
Zondag 22 april 2018: DVV Antwerp marathon

Volgend weekend ga ik alvast supporteren op de 15km van Charleroi. Ik heb heel veel zin om zelf mee te lopen, maar mijn voeten zijn nog niet terug mee 😉

Geef een reactie

